Μοιραστείτε
Πήγαινε κάτω
Posts : 2
Join date : 03/07/2018
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Εκσυγχρονισμός - Δημιουργικές δραστηριότητες

Την / Το Παρ Ιουλ 13, 2018 6:49 pm
Με την σειρά μου να ευχηθώ και εγώ καλή αρχή στο εγχείρημα ως φίλος και συνοδοιπόρος σου στα δύσκολα αυτά χρόνια της εκπαίδευσης. Μεγαλο κομματι στο οποιο χάνουμε σε σχέση με αλλες χωρες κατα την άποψη μου είναι η σωστή χρήση των τεχνολογιών και των διευκολυνσεων που απλόχερα μας δίνονται αλλά δεν χρησιμοποιουμε. αυτο ισως να εχει να κανει με την απαρχαιομενη αντιληψη της "κακης" φυσης της τεχνολογιας. Χωρις να το κουραζω θα προτεινω καποιους τροπους για την εισαγωγη της τεχνολογιας στα σχολεια.

1. καταργηση της εντολης που απαγορευει καθε ειδους τεχνολογικη συσκευη στα σχολεια. ο καθε μαθητης πρεπει να ειναι υπευθυνος για τις αποφασεις του, και αν αυτος κρινει οτι μπορει να προσεχει το κινητο του και οχι τον καθηγητη αυτο μπορει να γινει δεκτο εφοσον δεν ενοχλει στην διεξαγωγη του μαθηματος.

2. παραλληλα με τα χαρτινα βιβλια, συνεχης διορθωσεις σε ψηφιακη μορφη θα δινουν στον μαθητη την καταλληλη καθοδηγηση προς τον δρομο της μαθησης, διοτι εδω και πολλα χρονια εχουμε δει επανελλημενα σφαλματα στην συγγραφη τοσο λογο επιμελειας αλλα και λογω γνωσεων των εκαστοτε συντελεστων.

3. Προσβαση στο διαδυκτιο σε ολους τους χωρους του σχολειου

4. Συστημα αξιολογησης των μαθητων μεσω ηλεκτρονικης φορμας. Προτεινω την εισαγωγη ενος ανεργου καθηγητη σε καθε ταξη του καθε σχολειου, ενας επιτηρητης για την Α λυκειου για παραδειγμα κ.ο.κ. Η δουλεια του ανθρωπου αυτου θα ειναι να ελεγχει και να κρινει αν η διεξαγωγη της διαδικασιας του μαθηματος γινεται με τον σωστο τροπο και να επιβλεπει τον καθηγητη σε σχεση με τις βαθμολογιες που βαζει. αυτες οι βαθμολογιες θα δινονται στον επιτηρητη της ταξης και μετα θα περνιουνται σε ενα συστημα το οποιο θα λειτουργει χωρις την επιτηρηση εργαζομενου και θα κρινει κατα ποσο ο μαθητης πρεπει να τοποθετηθει με αλλους μαθητες αναλογα με την προοδο του σε ενα τμημα. Δεν τιθεται θεμα ρατσισμου, η προσπαθεια θα ανταμειφθει. και αν καταληξουμε να εφαρμοσουμε εναν τετοιο τροπο εξετασης σημαινει οτι θα εχουμε λυσει πολλα θεματα της εκπαιδευσης καθιστωντας την ετσι προσιτη σε ολους μιας και αυτος ειναι ο στοχος μας.

5. Χρησιμοποιωντας αυτο το παραπανω συστημα το πρωτο τμημα καθε ταξης καθε σχολειου θα εχει αυξημενες πιθανοτητες να εισαχθει σε σχολες με την περισσοτερη απηχηση.(ιατρικη , στρατος κ.ο.κ.) βεβαια θα υπαρχουν εξετασεις που παρολα αυτα θα εχουν διακυμανσεις αναλογα με το τμημα στο οποιο θα βρισκεται ο μαθητης. βεβαια εδω η προταση φαινεται ανορθοδοξη αλλα θα εξηγησω. προτεινω οι καλυτεροι μαθητες να δινουν εξεταση σε σχετικα απλα θεματα σε σχεση με το γνωστικο τους επιπεδο . αν καποιος απο αυτους βαθμολογηθει με κατω απο 15 θα χανει σημαντικο προβαδισμα σε σχεση με τους κατωτερους μαθητες. ο κακιστος μαθητης βεβαια θα δινει σε σχετικα δυσκολα θεματα για το επιπεδο του με βαση την βαθμολογια του σχολειου, πραγμα που σημαινει πως αν θελει να κυνηγησει μια μεγαλη σχολη θα πρεπει να προσπαθησει να γραψει πανω απο την βαση. αναλογα με το ποσο πανω θα κρινει κατα ποσο θα μπορεσει να κλεψει μια θεση απο τα ανωτερα τμηματα μαθητων. βεβαια οι εξετασεις αυτες θα πραγματοποιουνται σε 2 σκελη με διαφορα 4 μηνων μεταξυ τους και στο ημιση της υλης ολης της χρονιας και μια επιπλεον εξεταση σε οσους δεν επιθυμουσαν να εξεταστουν σε μια εκ των προηγουμενων με διαφορα 1 βδομαδα απο την καλοκαιρινη εξεταση που θα πραγματοποιειτε χρονικα σε ιδια περιοδο με τις πανελληνιες

συγνώμη για τα λάθη και τους τόνους άλλα το κείμενο είναι βιαστικό λόγω μιας υποχρέωσης. θα είμαι πιο επιμελής την επόμενη φορά.
Admin
Posts : 13
Join date : 02/07/2018
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://idanikiekpaideusi.forumgreek.com

Απ: Εκσυγχρονισμός - Δημιουργικές δραστηριότητες

Την / Το Παρ Ιουλ 13, 2018 11:47 pm
Achilles3panayiotou έγραψε:Με την σειρά μου να ευχηθώ και εγώ καλή αρχή στο εγχείρημα ως φίλος και συνοδοιπόρος σου στα δύσκολα αυτά χρόνια της εκπαίδευσης. Μεγαλο κομματι στο οποιο χάνουμε σε σχέση με αλλες χωρες κατα την άποψη μου είναι η σωστή χρήση των τεχνολογιών και των διευκολυνσεων που απλόχερα μας δίνονται αλλά δεν χρησιμοποιουμε. αυτο ισως να εχει να κανει με την απαρχαιομενη αντιληψη της "κακης" φυσης της τεχνολογιας. Χωρις να το κουραζω θα προτεινω καποιους τροπους για την εισαγωγη της τεχνολογιας στα σχολεια.

1. καταργηση της εντολης που απαγορευει καθε ειδους τεχνολογικη συσκευη στα σχολεια. ο καθε μαθητης πρεπει να ειναι υπευθυνος για τις αποφασεις του, και αν αυτος κρινει οτι μπορει να προσεχει το κινητο του και οχι τον καθηγητη αυτο μπορει να γινει δεκτο εφοσον δεν ενοχλει στην διεξαγωγη του μαθηματος.

2. παραλληλα με τα χαρτινα βιβλια, συνεχης διορθωσεις σε ψηφιακη μορφη θα δινουν στον μαθητη την καταλληλη καθοδηγηση προς τον δρομο της μαθησης, διοτι εδω και πολλα χρονια εχουμε δει επανελλημενα σφαλματα στην συγγραφη τοσο λογο επιμελειας αλλα και λογω γνωσεων των εκαστοτε συντελεστων.

3.  Προσβαση στο διαδυκτιο σε ολους τους χωρους του σχολειου

4.  Συστημα αξιολογησης των μαθητων  μεσω ηλεκτρονικης φορμας. Προτεινω την εισαγωγη ενος ανεργου καθηγητη σε καθε ταξη του καθε σχολειου, ενας επιτηρητης για την Α λυκειου για παραδειγμα κ.ο.κ. Η δουλεια του ανθρωπου αυτου θα ειναι να ελεγχει και να κρινει αν η διεξαγωγη της διαδικασιας του μαθηματος γινεται με τον σωστο τροπο και να επιβλεπει τον καθηγητη σε σχεση με τις βαθμολογιες που βαζει. αυτες οι βαθμολογιες θα δινονται στον επιτηρητη της ταξης και μετα θα περνιουνται σε ενα συστημα το οποιο θα λειτουργει χωρις την επιτηρηση εργαζομενου και θα κρινει  κατα ποσο ο μαθητης πρεπει να τοποθετηθει με αλλους μαθητες αναλογα με την προοδο του σε ενα τμημα. Δεν τιθεται θεμα ρατσισμου, η προσπαθεια θα ανταμειφθει. και αν καταληξουμε να εφαρμοσουμε εναν τετοιο τροπο εξετασης σημαινει οτι θα εχουμε λυσει πολλα θεματα της εκπαιδευσης καθιστωντας την ετσι προσιτη σε ολους μιας και αυτος ειναι ο στοχος μας.

5. Χρησιμοποιωντας αυτο το παραπανω συστημα το πρωτο τμημα καθε ταξης καθε σχολειου θα εχει αυξημενες πιθανοτητες να εισαχθει σε σχολες με την περισσοτερη απηχηση.(ιατρικη , στρατος κ.ο.κ.) βεβαια θα υπαρχουν εξετασεις που παρολα αυτα θα εχουν διακυμανσεις αναλογα με το τμημα στο οποιο θα βρισκεται ο μαθητης. βεβαια εδω η προταση φαινεται ανορθοδοξη αλλα θα εξηγησω. προτεινω οι καλυτεροι μαθητες να δινουν εξεταση σε σχετικα απλα θεματα σε σχεση με το γνωστικο τους επιπεδο . αν καποιος απο αυτους βαθμολογηθει με κατω απο 15 θα χανει σημαντικο προβαδισμα σε σχεση με τους κατωτερους μαθητες. ο κακιστος μαθητης βεβαια θα δινει σε σχετικα δυσκολα θεματα για το επιπεδο του με βαση την βαθμολογια του σχολειου, πραγμα που σημαινει πως αν θελει να κυνηγησει μια μεγαλη σχολη θα πρεπει να προσπαθησει να γραψει πανω απο την βαση. αναλογα με το ποσο πανω θα κρινει κατα ποσο θα μπορεσει να κλεψει μια θεση απο τα ανωτερα τμηματα μαθητων. βεβαια οι εξετασεις αυτες θα πραγματοποιουνται σε 2 σκελη με διαφορα 4 μηνων μεταξυ τους και στο ημιση της υλης ολης της χρονιας και μια επιπλεον εξεταση σε οσους δεν επιθυμουσαν να εξεταστουν σε μια εκ των προηγουμενων με διαφορα 1 βδομαδα απο την καλοκαιρινη εξεταση που θα πραγματοποιειτε χρονικα σε ιδια περιοδο με τις πανελληνιες

συγνώμη για τα λάθη και τους τόνους άλλα το κείμενο είναι βιαστικό λόγω μιας υποχρέωσης. θα είμαι πιο επιμελής την επόμενη φορά.

Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σε έχω σύμμαχο σε αυτή την προσπάθεια μιας και οι ιδέες σου είναι συνήθως πολύ βοηθητικές.

1. Σήμερα πιστεύω ότι τα κινητά απαγορεύονται κυρίως λόγω της πιθανότητας καταγραφής του μαθήματος και γενικότερα μαγνητοσκόπησης δίχως την άδεια του διδάσκοντος. Βέβαια, ο σχετικός κανονισμός αδυνατεί να αποτρέψει τέτοια γεγονότα από πλευράς όσων θέλουν να τα πραγματώσουν αφού είναι κοινό μυστικό πως η πλειοψηφία των μαθητών φέρει κινητό στο σχολικό περιβάλλον. Συνεπώς όντως συμφωνώ κι εγώ ότι ο κανονισμός αυτός θα πρέπει να αναθεωρηθεί και να οριστεί με βάση την ουσία του. Απαγόρευση της καταγραφής βίντεο και ήχου.

2. Η συνεχής διόρθωση και επιμέλεια των βιβλίων είναι πράγματι ένα ζητούμενο και η τεχνολογία μας λύνει και εδώ το θέμα. Με τον συνδυασμό και των δύο μάλιστα (χάρτινα και ψηφιακά βιβλία) ίσως να επιτυγχάνεται και η πολυπόθητη ισορροπία μεταξύ ψηφιακής εξοικείωσης και επαφής με το βιβλίο και τον αυτούσιο γραπτό λόγο.

3.Σαφώς αν η τεχνολογία εισαχθεί δυναμικά αλλά και αν τα κινητά καθίστανται επιτρεπτά το διαδίκτυο τόσο εξαπλωμένο θα ήταν πολύ βοηθητικό στην εξάπλωση της γνώσης. όμως για κάτι τέτοιο οφείλεται να εξασφαλιστεί πρώτα πως η μαθητές θα έχουν γαλουχηθεί ως υπεύθυνοι και συνεπής ώστε να μην χρησιμοποιείται για άσκοπες ανταλλαγές μαθημάτων κτλ σε ώρες διδασκαλίας. Έχεις κάποια ιδέα επ ' αυτού;

4. Άν ο επιτηρητής συμβιώνει με τον καθηγητή και τους μαθητές πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε και την δική του ακεραιότητα αλλά και την αντικειμενικότητα των αξιολογήσεων; Ως άνθρωπος μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς συναισθηματικούς παράγοντες. Εγώ πρότεινα μια αξιολόγηση καθηγητών με 5 -αν θυμάμαι καλά- διαφορετικούς συντελεστές διαφορετικής βαρύτητας ώστε να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα υποκειμενικότητας, και αξιολόγηση μαθητών μέσω ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ασκήσεων καθ' όλη την χρονιά και καταγραφής επιδόσεων αφού η μηχανές δεν μπορούν να δράσουν υποκειμενικά. Αν όμως έχεις στο μυαλό σου πώς θα ξεπεραστεί το πρόβλημα που έθεσα με τον τρόπο σου θα χαρώ να μου πεις. Very Happy

5. Σχετικά με αυτό έχω δύο ερωτήσεις...
1ον) Οι εξετάσεις που προτείνεις φαίνεται ότι αξιολογούν με μια σχετικότητα τους μαθητές ανάλογα με το επίπεδό τους. Δηλαδή ανταμείβεται η προσπάθεια και όχι οι ικανότητες. Συμφωνώ ότι η πρώτη πρέπει να αξιολογείται θετικά. Ωστόσο μπορούμε να εμπιστευτούμε την ζωή ενός ατόμου σε έναν γιατρό για παράδειγμα που προσπαθεί πολύ αλλά δεν έχει τις απαιτούμενες ικανότητες; Βέβαια, ο μαθητής αυτός δεν θα γίνει ιατρός γιατί θα δυσκολευτεί να αποφοιτήσει στο πανεπιστήμιο... Όμως αυτό δεν θα δημιουργήσει προβλήματα από την υπερσυσσώρευση φοιτητών;
2ον) Και πάλι αν κρίνεται η εισαγωγή του παιδιού στο πανεπιστήμιο με 2 εξετάσεις ο μελλοντικός φοιτητής έχει πιθανότητες να μην καταφέρει να αποδείξει τις ικανότητες του λόγο εξωτερικών παραγόντων. (άγχος, αδιαθεσία κτλ.) Βέβαια του δίνεται η δυνατότητα να αρνηθεί αλλά τι κι άν αυτό συμβεί στην τελευθταία εξέταση μετά την καλοκαιρινή; Εκτός αυτού , το άγχος δύσκολα θα τον αφήσει άσχετα με την ημερομηνία.

Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή και ανυπομονώ για τις απαντήσεις σου αλλά και για όσα έχουν τα υπόλοιπα μέλη να πουν για αυτό.

Posts : 2
Join date : 03/07/2018
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Εκσυγχρονισμός - Δημιουργικές δραστηριότητες

Την / Το Παρ Ιουλ 13, 2018 11:55 pm
Ναι καταλαβαινω τι εννοεις, προσπαθησα να ειμαι οσο πιο ρεαλιστικος γινεται παρολα αυτα για αυτο και εβαλα εναν επιτηρητη και τα σχετικα, οσο για τις εξετασεις, απλα προτεινω ενα μοντελο που θα προσαρμοζεται αναλογα με την ικανοτητα του μαθητη και θα του δινει την δυνατοτητα να παρακαμψει μια εξεταση, τουλαχιστον θα προτιμουσα να υιοθετηθει αυτο το συστημα μεχρι να βρουμε κατι πιο αξιοκρατικο και βιωσιμο σε μια Ελλάδα της κρισης .
Admin
Posts : 13
Join date : 02/07/2018
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://idanikiekpaideusi.forumgreek.com

Απ: Εκσυγχρονισμός - Δημιουργικές δραστηριότητες

Την / Το Σαβ Ιουλ 14, 2018 12:00 am
Achilles3panayiotou έγραψε:Ναι καταλαβαινω τι εννοεις, προσπαθησα να ειμαι οσο πιο ρεαλιστικος γινεται παρολα αυτα για αυτο και εβαλα εναν επιτηρητη και τα σχετικα, οσο για τις εξετασεις, απλα προτεινω ενα μοντελο που θα προσαρμοζεται αναλογα με την ικανοτητα του μαθητη και θα του δινει την δυνατοτητα να παρακαμψει μια εξεταση, τουλαχιστον θα προτιμουσα να υιοθετηθει αυτο το συστημα μεχρι να βρουμε κατι πιο αξιοκρατικο και βιωσιμο σε μια Ελλάδα της κρισης .

Ναι καταλαβαίνω. Πάντως όντως το κομμάτι της ευελιξίας στις εξετάσεις είναι σίγουρα καλύτερη ιδέα από το παρόν σύστημα. Φυσικά το κόστος ανέρχεται λίγο αλλά όχι τόσο όσο στις άλλες εναλλακτικές.
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης